Nežna romantika / Nice and romantic

Te voščilnice so nastale v mojem ateljeju  nekega lepega dne,  ko je drhteče srce občutilo ljubezen, toplino in veselje do vsega čudovitega v mojem življenju.


Pastelne barve, ki našo dušo romantično raznežijo in čudežno pomirijo.  Ali ste vedeli, da pastelne barve vsebujejo najmanj 65 % bele barve ? Bela barva predstavlja nedolžnost, božanskost in eleganco, zatorej nas pastelni toni nezadržno privlačijo, ko si zaželimo nebeške nežnosti. 

Predstavljajmo si, da v močno vročo kavo primešamo precej belega mleka ali sladke smetane...  Oh, že občutimo tisti sladkoben in edinstven  okus , ki nas ovije s svojo nežno milino, kateri se zelo težko upremo, predvsem zasanjane in rahločutne osebe. In to smo občasno vse, kajne ?
Zdaj pa dovolj romantike..... gremo veselo na delo! Poglejmo, kako se te voščilnice izdela....

OPIS IZDELAVE 🌺🌺🌺


Voščilnica je enostavne izdelave. Uporabila sem  šablono Sizzix BIGZ 658468 , ki v bistvu izreže celotno obliko. Le pravilno jo prepognemo in  okrasimo po želji.



Za osnovo sem uporabila dvostranski vzorčast  papir v nežnih pastelnih odtenkih zelene in roza barve First Edition Floral Pavilion Paper Pad         . Za emblem na prvi strani sem  izrezala s šablono Sizzix 659065 A  bel papir ter ga osenčila z Distress blazinico Lipstick.


Na voščilnici, ki sta na desni in levi strani slike sem dodala ljubke roza rožice in zelene listke izrezane s šablonami Najlepši par Jagode. Napisa  Pošiljam ti in PRISRČEN objem sem naredila  z štampiljko ( prav tako  Najlepši par) in blazinico Versa color Olive 61 ter embosirala z prozornim Emboss prahom. Kovinska rožica in prozorni trakec ali svetleči kamenčki dodajo še zadnji odtenek elegance, da je voščilnica privlačno popolna .



Voščilnica na sredini ima zalepljene že izdelane kupljene rožice, ki se v šopku tri skupaj bočijo nad kovinskim srčkom. Pod njimi sta dva zelena listka izrezana s šablono. Vsi ostali drobni dodatki dajo še nežen pridih romantike.

Voščilnica je zložljiva, sestavljena iz treh enakih delov, kateri se ob raztegu postavijo v 3D element. Zložena meri 10 cm x 13 cm, res nekoliko manjša, ar s svojo prikupnostjo takoj osvoji naše srce.

Pozdravljam vas z željo : 
Naj vas tudi v  poletnih vročih dneh objame nežna romantika !


22 komentarjev:

  1. All are just beautiful!!! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Pastels’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Darlene ! As you can see, I just barely started publishing and I'm very happy to find you. Love & Hugs

      Izbriši
  2. Prav res romantične in pravljično lepe...Hvala <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Prisrčna hvala Tina 💜 Tvoja pohvala mi je polepšala dan🌼🌸🌼🤗

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful easel cards. Thanks for sharing with us at Double D Challenge Blog. We hope to see more of your designs in future challenges.
    Kathy
    DD DT

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks Kathy 🌸🌼 Just start my blog and hope to go on with my work...... LOVE & HUGS

      Izbriši
  5. Odgovori
    1. Prisrčna hvala za tvojo pohvalo Nataša! Ob začetkih mi veliko pomeni.....

      Izbriši
  6. Čudovito Zvezdana! Zelo mi je všeč. Hvala ker si se nam pridružila ta mesec pri ustvarjanju na 7 kids challenge blogu! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, hvala Aleksandra !!! Zaenkrat je vsega po malem...... Mislim, da še iščem svoj stil. Bomo videli kakšen bo prevladal. Pošiljam topel objem!!

      Izbriši
  7. Zelo so lepe in čudovitih barv :-)) Krasno si jih sestavila in všeč mi je oblika.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja iz srca za tvoje prijazne besede ! No, ja končno sem se opogumila in stopila na našo ustvarjalni oder.......

      Izbriši
  8. Čudovite samostoječe voščilnice v pastelnih tonih. Rožice jim res dajo romantičnost, pastelni toni pa nežnost. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prisrčna hvala moi za tvoj pohvalni komentar ! Tudi sama sem zelo vesela, da ste me sprejele v prijetno družbo .

      Lep dan želim

      Izbriši
  9. takšne posebne imam pa zelo rada, prekrasne so!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aha, še ena romantična dušica <3 Hvala Tina !!

      Izbriši
  10. Zelo lepe in resnično romantične in nežne voščilnice.
    Hvala, da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lili za tvoje prijazne besede. Tudi sama sem vesela, da sodelujem.

      Lep dan želim ...

      Izbriši
  11. Krasne barvne kombinacije in zelo lepe voščilnice. Srečno :)

    OdgovoriIzbriši
  12. So beautiful in every way. Lovely color and design detail. Thanks for sharing with us at Double "D" Challenge.
    Amelia (Double "D" Challenge Design Team)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Amelia you are very kind. Thanks 💖 Glad to participate .
      Love&HUGS 🤗

      Izbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -